maandag 17 september 2007

Cardkit September

Wat heb ik me weer heerlijk vermaakt met de cardkit van september deze keer. Ik heb een miniboekje gemaakt waar je Quotes in kunt verzamelen. Regelmatig zie ik hele mooie quotes die ik dan op een op een briefje kladder om het vervolgens weer kwijt te raken. Tuurlijk ben ik ze dan niet echt kwijt maar ik weet ook niet waar ze dan wel zijn. Nu niet meer nu heb ik ze allemaal in een boekje zitten. Het boekje kan aan twee kanten open dus er kunnen er lekker veel in. De beschrijving staat op de site van Cardart






14 opmerkingen:

Daan zei

Gaaf boekje Moon, dat idee ligt bij ook al heel lang op de plank.

Inge Groot zei

Ik heb het al eerder gezegd en ik zeg het lekker nog een keer, ik vind 'm GEWELDIG! Een super leuk idee en zeer mooi uitgewerkt:-D

Lia zei

wat een mooi boekje mag ik je blogje linken

Moon Hulsman zei

tuuurlijk leuk toch

Christa zei

Wat een superproject heb je gemaakt Moon ... en zoals Ing zegt: GEWELDIG uitgewerkt!!

sandra_w zei

Schitterend boekje, Moon!

Je@net zei

Ziet er super uit Moon!! Zowel het boekje als de kaarten...helemaal toppie!!

Carmen zei

Hi Moon! Wat leuk dat jij ook gaat bloggen. Ik val wel een beetje in de herhaling maar ik zeg het gewoon nog een keer...Je creaties zijn echt super!!!

Janny zei

waauw Moon ik had het ook al gezien bij Card Art en ik vind ze allemaal GEWELDIG mooi!!

Tiets zei

Hij is fantastisch Moon!!!

Marsha zei

Wat een supermooi boekje en een erg leuk idee om op deze manier quotes te bewaren ;-)

Anoniem zei

Gaaf boekje.

Ingrid zei

Wat een ontzettend leuk boekje zeg. En je kaartjes zijn ook leuk.

*~SCRAP-GEK~* zei

wat een gaaf boekje joh! helemaal toppie! groetjes marije.