zondag 8 juli 2012

Stampavie Sunday

Haalowhaaa, dat is lang geleden.
Er is een en ander veranderd bij Stampavie, er wordt aan het Stampavie blog gewerkt dus van af nu is het hier weer elke week Stampavie Sunday.
Ik heb echt een stok ( lees boomstam ) achter de deur nodig anders ga ik van allerlei andere dingen doen dus daarom gewoon weer Stampavie Sunday's
Voor deze week een koffertje ( vakantietijd )
met een nieuwe stempel van Penny Johnson.


Het is eigenlijk gewoon een doosje met een handvat ( deze bewaar ik altijd van papieren tasjes )
Beetje gras en meer heeft dit lieve ventje met zijn hondje niet nodig. 

 Het vlaggetje zit met wat Olbalijm op een coctailprikkertje.
 Liefs Moon
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

scrappy jen d zei

Lieve Moon,
Dank je voor je heerlijke, nuchtere bericht op mijn blogje! Ja..ha, ha...Ik zou nog een fotohouder voor mijn man kunnen maken, maar....
Ik heb er geen meer....
Bovendien is het mooie papier van Gepke ook op!
Ach....maakt niet uit!
Wat een schattig tasje is het geworden! Je hebt gelijk! Zo is het helemaal goed! Less is more, toch?

Groetjes, Jen.

Heidie zei

Wat een schitterend tasje. En soms heeft een stempel ook niet meer nodig.

liefs Heidie

Marga zei

Een heel mooi tasje Moon ben benieuwd naar de volgende Stampavie Sunday.

Groetjes Marga