donderdag 14 januari 2010

Up and Away


This lovely stamp is about Valentine but also perfect for any happy occasion.
No glue on Elzy so she really move's on the card.
Till tomorrow
Hugs Moon
Posted by Picasa

Elzybells


Ooohhww my this post is not about my project but I just want to tell that I have never, ever had such perfect ink as the Colour co-ordinates ink from Elzybells. What a fun to play with this, thank's Elizabeth.
I startes with fabric ( use the hybrid ink for this ) it work's so well.
The stamps are Heartstrings and Heartstrings Sentiments.
No long storie's becouse of my woodenshoe English but i'll be back tomorrow
Hugs Moon
Posted by Picasa

donderdag 7 januari 2010

Project Tuesday




Discovered a great blog: Project Tuesday. mmmm love project's. I could't resist playing so here is my entry.

Gister kwam ik tijdens een lekker rondje bloghoppen terecht bij Project Tuesday. Ik kan geen projectjes weerstaan dus einde bloghoppen en maar meteen begonnen.
De challenge is een notecard doosje van 3 x 3 inch. Erg leuk om te doen, daar komen er weer meer van ; .
Liefs Moon
Posted by Picasa

vrijdag 25 december 2009

Happy Xmas


Dit pizza doosje is een uitdaging op de club van Janneke.
Leuk kerstclubje dus nu eindelijk ga ik ook het hele jaar voor kerst aan de slag.
Lijkt me geweldig om volgend jaar eens niet overal te laat mee te zijn.
In het kader van de goede voornemens kan het voor mij helemaal geen kwaad om een beetje ( lees zeer strenge ;) ) planning te gaan maken.
Iedereen hele fijne dagen en ik wil graag iedereen bedanken voor al de lieve woorden.
Volgens mij komt er een geweldig knutseljaar aan.
Liefs Moon
Posted by Picasa

dinsdag 13 oktober 2009

DDC


Het lucifer doosje van DDC was eigenlijk wel een echte uitdaging, ze zijn zo ieniemini maar ik ben al met de derde bezig.
Die zijn echt leuk om te maken en helemaal geweldig voor je restjes.
Liefs Moon.
Posted by Picasa

dinsdag 29 september 2009

Herfst


De Herfst komt nou echt.
Het was nog zo een heerlijk weer maar de kastanjes vallen nu echt. De mais is er al bijna af en ha ha onze perenboom is weer in alle staten.
We hebben een hele oude stoofperen boom (we noemen hem Hugo) en die is enorm groot en hoog. Eigenlijk staat Hugo heel erg in de weg, met zijn 10 meter hoogte en dat zal hij in de breedte ook wel halen.
Volgens de buurman (en die kan het weten) is hij ergens tussen de 90 en de 95 jaar oud dus uit respect voor zijn leeftijd mag Hugo blijven staan.
De hele zomer vinden er vele concerten in plaats van de vogels die er in wonen.
Maar in deze tijd van het jaar is Hugo altijd dwars en gooit hij met peren.
Hij staat naast aan de oprit van het huis en niemand kan er zonder gevaar voor eigen leven onder door lopen.
Als zo een grote harde peer van 10 meter hoogte naar beneden valt scheuren de dakpannen, het zijn net kannonskogels en het zijn er honderden.
Op zich ziet het er wel heel grappig uit, want iedereen loopt nu met bescherming boven zijn hoofd ( handen, tassen enz) onder Helse Hugo door ha ha.
Het zijn van die dingen waardoor je stilstaat bij het feit dat het weer die tijd van het jaar is.
Liefs Moon
Posted by Picasa

vrijdag 18 september 2009

Solletje

Gister lekker met de scrapmutsen gefreubelt, altijd gezellig.
Verder niet zo veel nieuws hier, we lossen elkaar af met de griep en mijn beurt zit er volgens mij een heel eind op.
Maarrrrr ik ben wel weer lekker aan de kaart, heb mn mojo weer terug YES, waar een griepie al niet goed voor kan zijn.

Liefs Moon