vrijdag 26 juni 2009
Recept # 4
Margaaaaaaa ik heb er weer een klaar, nr 4 alweer. Zie je zondag Marg.
Zondag hebben we een uitje en we hebben geen idee wat we gaan doen, Trui heeft iets bedacht voor ons.
Trui kennende zou dat dus werkelijk van alles kunnen zijn , nou ja ik ben gewoon heel benieuwd ha ha.
Liefs Moon
vrijdag 19 juni 2009
Vrijdag recept #3
Goede vrijdag morgen.
Steeds neem ik me voor dat het handig is om het recept al wat eerder in de week klaar te hebben maar tot nu toe zijn het echte vrijdagrecepten die ook echt op vrijdag pas aan de beurt komen.
Het voordeel van deze eenvoudige recepten is dat dat ook best kan. Mooi vrijdagfreubelsmoesje.
Liefs Moon
zondag 3 mei 2009
Magnolia pop-up
Hier is dan de kaart helemaal. Het was weer helemaal gezellig met Lea in Doorn workshoppen.
Ha ha mooi woord 'work' 'shoppen' bij Paper & pictures, het worken was weer geweldig en het shoppen fabuleus.
's middags lekker bijgekletst met Marjan, Ella en Jolanda. ( scrapping trio)
Ha ha Jolan aan het lachen gemaakt (dat was niet zo moeilijk) Sollie Jolan Whaahaaaa, moet er nog om lachen
Voor herhaling vatbaar op naar juni
dinsdag 28 april 2009
sneakpeakje
Sneakpeakje van de workshop Zaterdag bij Paper & Pictures. Volgens mij zijn er nog een paar plaatsjes maar zie voor meer informatie de website.
De winkel bij Paper & Pictures licht wel zoooo vol, ben blij dat ik zaterdag weer mag. Kan ik alsnog alle twijfelaars in mijn mandje laten zakken ha ha.
woensdag 22 april 2009
DDC#16 en pop-up Paper & pictures
De challenge bij Double Dutch is dit keer: maak een deurhanger, was erg leuk om te doen en nu kon ik eindelijk mijn lente Tildaatje gebruiken.
Ben bezig met de pop-up kaarten voor de workshop bij Paper & pictures. Daar gaan we verschillende Magnolia pop-up kaarten maken. Zooooooooooo schattig. Volgens mij zijn er nog enkele plaatsen ( 2 mei) dus als je zin hebt kan je je nog op geven.
Verder heeft mijn mamsje in het ziekenhuis gelegen ( op de hartbewaking nog wel ) dat was schrikken ppffff maar gelukkig gaat het nu weer beter.
Mam als je dit leest ( en dat doet ze echt wel ha ha ) Veel liefs en het ga je goed hoor.
Liefs Moon
woensdag 25 februari 2009
Wiff of joy
De schetsen van Katharina zijn altijd weer geweldig. Niet te ingewikkeld, gewoon lekker.
Die muizen die waren liefde op het eerste gezicht, zooo lief en zoooo stout.
Ze wonen in mijn papierkastje dus ze kunnen beter een cupcake stelen als aan mijn papier knagen.
Whaahaaa die onderste muis deed dat dus.
dinsdag 10 februari 2009
Bradboek
Voor de volgende Double Dutch challenge mag je maken wat je wilt, zolang het maar geen kaart is. Dat is een makkie ,Toch ?
Al een tijdje had ik het idee om een albumpje te maken voor bradjes, maar zo als altijd geen tijd. Deze challenge was dus een mooie gelegenheid om aan mijn albumpie te beginnen. Van sommige bradjes heb je er maar een of enkele en vaak zijn het kleine juweeltjes.
Het albumpje bestaat uit drie stukjes chipboard, als kaftje bekleed. Met de bind it all wat stukjes dun karton gebonden en de achtertse in het album geplakt
Abonneren op:
Posts (Atom)

